Departament Transportuhttps://ostembiop.pl/departament-transportu/90-departament-transportu2025-01-22T22:13:13+00:00Joomla! - Open Source Content ManagementRoman Starczewski. BEZPIECZEŃSTWO DZIĘKI SYSTEMOWI SAHR2013-07-26T18:58:43+00:002013-07-26T18:58:43+00:00https://ostembiop.pl/departament-transportu/90-departament-transportu/119-roman-starczewski-bezpieczenstwo-dzieki-systemowi-sahrstarczewskir765@interia.eu<p><em></em></p>
<p><em></em></p>
Mariusz Dawid. SZKODY RZECZOWE W WYPADKACH KOMUNIKACYJNYCH - PRAWA POSZKODOWANYCH2013-07-14T20:41:21+00:002013-07-14T20:41:21+00:00https://ostembiop.pl/departament-transportu/90-departament-transportu/110-aaaaaaaaaaaaaaaastarczewskir765@interia.euDyrekcja2013-05-15T15:57:09+00:002013-05-15T15:57:09+00:00https://ostembiop.pl/departament-transportu/dyrekcjaSuper Userpostmaster@tnowak.eu<p>Strona w budowie</p><p>Strona w budowie</p>Cele2013-05-15T13:34:15+00:002013-05-15T13:34:15+00:00https://ostembiop.pl/departament-transportu/celeSuper Userpostmaster@tnowak.eu<p>Strona w budowie</p><p>Strona w budowie</p>Departament Transportu2013-05-09T08:21:57+00:002013-05-09T08:21:57+00:00https://ostembiop.pl/departament-transportuSuper Userpostmaster@tnowak.eu<p><strong><span style="color: #ff0000;">Cele nadrzędne:</span></strong></p>
<ul>
<li><strong><span style="color: #ff0000;">Propagowanie rozwiązań proekologicznych w sektorze transportu</span></strong></li>
<li><strong><span style="color: #ff0000;">optymalizacja proekologiczna w transporcie</span></strong></li>
</ul>
<p><span style="color: #ff0000;"> </span>Transport należy do sektorów gospodarki o najbardziej szkodliwym wpływie na środowisko naturalne i zdrowie. Sektor ten jest odpowiedzialny za wygenerowanie około 19% dwutlenku węgla czyli około 984 megaton /źródło: Europejska Agencja ds. Środowiska Naturalnego: <em>Energy and environment report 2008</em>. 2008, s. 17. <a href="http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/9789291679805">ISBN 978-92-9167-980-5</a>./. Jest to problem, który dynamicznie się pogłębia wraz dynamiką rozwoju gospodarczego Świata. Dlatego też celowym jest połączenie rozwoju sektora transportu z polityką proekologiczną. Ponieważ transport jest powiązany ze wszystkimi działami gospodarki i jego rozwój warunkuje ich rozwój i odwrotnie, zatem wynika stąd jasno jak bardzo ważny jest właściwy rozwój tego sektora.</p>
<p> </p>
<p>Cele szczegółowe zostaną opublikowane po przyjęciu do realizacji konkretnych zadań</p>
<p> </p>
<p> </p><p><strong><span style="color: #ff0000;">Cele nadrzędne:</span></strong></p>
<ul>
<li><strong><span style="color: #ff0000;">Propagowanie rozwiązań proekologicznych w sektorze transportu</span></strong></li>
<li><strong><span style="color: #ff0000;">optymalizacja proekologiczna w transporcie</span></strong></li>
</ul>
<p><span style="color: #ff0000;"> </span>Transport należy do sektorów gospodarki o najbardziej szkodliwym wpływie na środowisko naturalne i zdrowie. Sektor ten jest odpowiedzialny za wygenerowanie około 19% dwutlenku węgla czyli około 984 megaton /źródło: Europejska Agencja ds. Środowiska Naturalnego: <em>Energy and environment report 2008</em>. 2008, s. 17. <a href="http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/9789291679805">ISBN 978-92-9167-980-5</a>./. Jest to problem, który dynamicznie się pogłębia wraz dynamiką rozwoju gospodarczego Świata. Dlatego też celowym jest połączenie rozwoju sektora transportu z polityką proekologiczną. Ponieważ transport jest powiązany ze wszystkimi działami gospodarki i jego rozwój warunkuje ich rozwój i odwrotnie, zatem wynika stąd jasno jak bardzo ważny jest właściwy rozwój tego sektora.</p>
<p> </p>
<p>Cele szczegółowe zostaną opublikowane po przyjęciu do realizacji konkretnych zadań</p>
<p> </p>
<p> </p>